השכרת רכב בגרמניה

להשכרת הרכב בגרמניה וטיולים עצמאיים יש יתרון ברור מאוד על
שאר צורות הטיול המקובלות, ברכב שכור רואים את גרמניה מקרוב .

בצורה זו  תראו את מרחביה הירוקים, העיירות השקטות והציוריות שחלקן מצולמות לסרטים,
ככה תוכלו להתחכך בתושבים המקומיים ולחוש מקרוב איך מתנהלים חיי התושבים,
לבקר בשווקים ולראות פסטיבלים מזדמנים בכל מיני מקומות ללא תלות בתחבורה ציבורית.

השכרת רכב בגרמניה – מה חשוב לדעת?

עשו לעצמכם טובה ואל תתקמצנו על הפלא העולמי החדש שנקרא בימינו מערכת ניווט לוויינית,
לאחר שתלמדו לעבוד איתה ולהוציא ממנה את המיטב היא תחסוך לכם כאבי ראש, זמני נסיעה מיותרים וכסף רב.
הערך המוסף של השימוש בה הוא שלא תצטרכו להתעסק במפות ולא תתוכחו יותר מי צודק ואיך מגיעים.
הצעתנו היא שבתנועה בתוך הערים תשתמשו בתחבורה ציבורית.

השכרת רכב

בזמן לקיחת הרכב בקשו בדלפק קבלת המפתחות את הספרון עם הוראות נהיגה בתוך גרמניה.
סמנו בטוש זוהר את עיקרי ההוראות שאינכם מורגלים בם בנהיגה בישראל.
השיטה הטובה ביותר להזמנת הרכב היא לפני הטיול בישראל.
לפעמים קורה שאין להם את סוג הרכב שהזמנתם ואתם מקבלים במחיר ששילמתם,
שדרוג לרכב יותר טוב במחיר שסגרתם.

חברות להשכרת רכב בגרמניה

בשלב הזמנת המלונות ודאו שיש למלונות חנייה צמודה ואינכם נדרשים להחנות את הרכב רחוק וללא שמירה.
חברות להשכרת רכב בגרמניה הן : באדג'ט, אוויס, שלמה סיקסט, קאר רנט, איסתא, אופרן, הרץ, קל אוטו וכמה חברות מקומיות.
מחירי הדלק בגרמניה בשנת 2011 הם : בין אירו ועשרים אירוסנט לאירו וחצי.

רצוי לסכם עם חברת ההשכרה או להשתמש בשרותי חברה שמספקת ולוקחת את הרכב בשדה עצמו
ולא שאתם נוסעים במונית אל מקום מרוחק לקבלת הרכב או החזרתו.
נהגים חדשים יידרשו לשלם תוספת מחיר לביטוח לפי הגיל.
הצטיידו במפה אחת רזרווית כדי להקל על הניווט במערכת הלוויינית וגיבוי למקרה של תקלה במערכת.

אם אתם מבקרים בגרמניה בחורף נא ודאו שיש למכונית ציוד מתאים לנהיגה בשלג ,
חימום תא הנהג והרגליים, שרשראות לצמיגים למניעת החלקה בשלג ובקרח המצטבר על הדרכים.
דאגו מראש שהרשיונות שלכם בתוקף ישראלי ובינלאומי.
10 דקות בדקו בתא מטען אם הציוד הרגיל נמצא, תיק עזרה ראשונה, משולש, חליפה זוהרת, גלגל ספייר וג'ק הרמה,
פנס, מגבונים, כפפות גומי, מפתח מתאים לגלגלים ובקיצור כל מה שיעזור לכם כדי לנהוג בשקט נפשי.

מהירות הנסיעה בגרמניה

מהירות הנסיעה בגרמניה היא טיפה יותר גבוהה מישראל .
בתוך העיר חמישים קמ"ש מחוץ לעיר 100 .
בכבישים המהירים 110 עד 130 ואפילו יותר.
לפני תחילת הנסיעה רצוי לפתוח ספר תמרורים מקומי, עקרונית רוב התמרורים מוכרים לנו מישראל ,
הגרמנים הוסיפו עוד כמה שבקלות אפשר להבין מה הם מראים לכם.

בישראל אין חשמליות אבל בגרמניה לחשמלית תמיד יש זכות קדימה כרכב ציבורי.
הולך רגל שיורד לכביש מקבל זכות קדימה כמו אצלנו.
חגורות בטיחות חובה לכולם, אחרת כמאתיים שח קנס.
אור צהוב ברמזור מחייב עצירה .

מה עושים בזמן תאונה?

תאונה מחייבת החלפת פרטים והמתנה של חצי שעה לפחות לבדוק שאין נפגעים.
שימו לב מעל הכבישים המהירים יש מצלמות מהירות, כאן לא תוכלו לחמוק מקנס בטענות שונות ומשונות,
שהמכשירים לא תקינים ועוד שטויות של ישראלים, כאן תשלמו קנס ואולי אף תדרשו לשלמו על המקום כי אתם תיירים.

תחנות הדלק בגרמניה פתוחות מבוקר עד ערב, בערים הראשיות יש כאלו שפתוחות כל הלילה.
בבואכם לחנות שימו לב לשלטים היכן מותר.
שעת חניה בחניון בגרמניה מחירה אירו וחצי.

השכרת רכב

אוטובאן – מסלול סע כפי יכולתך

כבישי האוטובאן בגרמניה מאפשרים לכל נהג לנהוג בכל מהירות שהוא יכול !!! משמע אין מגבלת מהירות .
הכבישים המהירים בגרמניה הפכו בחלקם למסלולי מירוץ והתשתיות שלהם ידועות כטובות בעולם .
לכל מהירות שתגיעו בכבישים אלו יהיה תמיד מישהו שיעקוף אותכם , מאתיים קילומטר לשעה לא נחשבת כאן למהירות גבוהה .
חשוב לציין שבחלק מהכבישי האוטובאן קיימת הגבלת מהירות והמשטרה הגרמנית מקפידה מאוד על הנושא .

מחירי השכרת רכבי ספורט – פרארי פורשה ולמבורגיני
פורשה 911 קבריולט – 300 דולר ליום
ב.מ.וו סדרה שלוש קבריולט – 500 דולר ליום
פאררי קבריולט – 1000 דולר ליום
למבורגיני – 1800 דולר ליום
בנטלי – 3000 דולר ליום

מה היה לנו עד עכשיו
דילוג לתוכן