רכבות בגרמניה

ותחנות הרכבת המרכזיות בגרמניה ממוקמות בערים :
המבורג, ברלין, מינכן, פרנקפורט, דורטמונד
הנובר, קלן, דיסלדורף, דרזדן, נירנברג  ושטוטגרט .

מידע כללי על הרכבות בגרמניה

מדינות מקושרות : אוסטריה, לבלגיה, דרך דנמרק, צרפת, אנגליה, וגם הולנד, פולין, איטליה, שוויץ, שוודיה.
הרכבות בגרמניה החלו את פעילותן כבר במאה התשע עשרה.
מערכת הרכבות בגרמניה היא שם דבר בכל אירופה,

בגרמניה יש רשות רכבות אחת הדויצ'ה באנה,
גדולה מאוד והחלה את פעילותה בשנת 1994 , טלפון לשאלות 01805996633.
בגרמניה אין איחורים, הקרונות מתוחזקים מעולה , נקיים, עם דיוק
בזמני היציאה וההגעה.
נתונים אלו הם המפתח למצב שהנסיעה ברכבות היא סוג התנועה הטוב ביותר בגרמניה כולה ובערים הגדולות בפרט.

מה חשוב לדעת על הרכבות בגרמניה?

ברשות הרכבות של יש מאות קרונות חדישים, אלפי קילומטרים של מסילות,
מאות תחנות, אין סוף מפגשים עם עורקי תחבורה נוספים.
הרכבות בגרמניה מקבלות זכות קדימה בכל הצמתים.

התנועה ברכבות היא בטיחותית, מעולה, סימוני הכבישים והתחנות עוזרת לתייר המזדמן למצוא את יעדי הטיול שלו.
עבור המטיילים בגרמניה זו הדרך הזולה ביותר לעבור בין אתרי הטיול
השונים שהחליט לבקר בהם. בתוך הקרונות יש מפות התמצאות לגבי תחנות המוצא,  היעד ומספר קו.

סוגי רכבות והבדלים :

רכבות ה-אס באן : S-BAHN
ICE  :  זוהי רכבת האינטרסיטי המהירה גם לפי האותיות שמורכב שמה,
בעלת מהירויות גבוהות ומקשרת בין הערים הגדולות של גרמניה
והארצות השכנות הכרטיס קצת יקר, אבל מגיעים בזמן קצר יותר ובמהירות של כשלוש מאות קמ"ש.

IC : גם זו אינטרסיטי, מקשרת בעיקר את הערים הראשיות של גרמניה,
קצב הנסיעה יותר איטי, עם יותר עצירות בתחנות והמחיר בהתאם יותר זול.
RE : ריג'יונל אקספרס, רכבת בין אזורים, מיועדת למרחקים יותר קצרים, לא יקרה, משרתת בעיקר ערים קטנות ועיירות רחוקות.
U-BAHN : כל הרכבות התחתיות בגרמניה נקראות כך, רכבת האנדרגראונד.

נתונים לידע כללי:

משרדי חברת הרכבת  DB הם בפרנקפורט.
עובדים בה כרבע מילון איש.
הטלפון הראשי של החברה 01805996633 .
ניתן לקנות כרטיסים משולבי אוטובוסים.

אם אתם חמישה איש, אתם נחשבים לקבוצה ומקבלים מחיר קבוצתי.
בגרמניה יש יותר מחמשת אלפים תחנות.
אורך המסילות העיליות בלבד הוא כ 34 אלף קילומטרים.
בשנה נוסעים ברכבות אלו כמעט 2 מיליארד איש.

בגרמניה יש גם חשמליות במרכזי הערים, כמו בסן פרנסיסקו ורוסיה.
ברוב המקרים כרטיס אחד משמש בכל סוגי הרכבות, עם תוקף שימוש לשעתיים.
יש מקומות שאין בהם כרטיסנים אבל חובה לדאוג שהכרטיס יהיה  בתוקף כי יש פקחים,
ואם אתם נתפסים עם כרטיס ללא תוקף תחטפו קנס יקר, הם מתיחסים לזה כמו לעבירה פלילית.

בדקו במכונות סמוך לשערים את תוקף הכרטיס, אך תקלקלו לכם את הטיול עם שטות ישראלית של חיסכון או מעשה קונדס.
למספר רכבות בינעירוניות בגרמניה יש שתי מחלקות, הראשונה יקרה ונוחה והשניה זולה ודומה לרכבת ישראל.
קרוב למיליון טון עוברים על הרכבות של גרמניה ביום, כולל מכוניות שמגיעות לבית הלקוח שאינו צריך לטרוח עד למשרדי החברה.

רכבות בגרמניה

הרכבות התלויות של גרמניה:

בחלק מהערים מתנועעות רכבות שתלויות על מסילות, שנקראות מונורייל ובגרמנית שוויבה-באן.
המסלול הראשון בעולם, הארוך ביותר והמפורסם ביותר בעולם נמצא בעיר וופרטל, בדרום גרמניה במדינת נורדריין וסטפאליה.
הקרונות המודרניים רצים מעל ראשי העוברים ושבים בגובה של תריסר מטרים מעל הקרקע ונהר הוופר.

בעוד ארבע מקומות בגרמניה יש מונורייל : שניים מהם דרזדן וסקסוניה.
אכן אטרקציה נוספת בגרמניה.
בטיחות :
לא לדאוג מאז תחילת נסיעתה של המונורייל רק תאונה אחת קרתה,
לאחר תיקון נשכח אחד החלקים מחובר למסילה והקרון נפל לנחל.

מה היה לנו עד עכשיו
דילוג לתוכן